Jaki tuner TV jest najlepszy.

Autor: Faust (zurnalista_at_o2.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 19:36:03 MET DST

Witam.
Mam prosbe - niedlugo chce sobie sprawic tuner TV. Wszystko mam juz
przygotowane - okablowanie itp, tylko jest problem - nie wiem jaki tuner
wybrac :/. Jesli znacie jakies dobre firmy i konkretne produkty to
doradzcie! Jesli sie nacieliscie na jakiejs ofercie tez napiszcie! Mam
300 i wolalbym tego limitu nie przekraczac. Czytalem ze AverTV Studio
303 ma polecenie pisma enter, czy sie z tym zgadzacie? Powiedzcie co
najlepsze!
Z gory dzieki.
Faust

--