Pilny problem z dyskiem

Autor: LesRes (lesres_at_op.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 15:22:39 MET DST

Zdażyła sie tragedia przynajmniej dla mnie. Miałem dysk podzielony na
partycje. Odpaliłem NAV2003 i wyskoczył mi komunikat:

Sektor rozruchowy zostal zmieniony. Jesli instalowales system to zignoruj
to, jeśli nie to moze zostal zmieniony przez wirusa więc powinen zostać
przywrócony stary.

Poszłem "na ręke" NAV i teraz jedna z partycji mi nie działa. W Partition
Magic jest bez formatu (Unformated).

Czy ktos wie jak mi pomuc. Prosze o szybka odpowiedz. Z góry dzieki.
Pozdrawiam