glupia sprawa [plyta]

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 10:42:15 MET DST

Wykorzystalem max mozliwosc rozbudowy o pamieci masowe i czytniki. Czy jest
sens kupic dodatkowy kontroler napedow (ok 200) czy lepiej sprzedac plyte i
kupic inna z raidem itp? Szkoda mi sprzedawac nowej plyty bo nie mam
zastrzezen a nie wiem czy dod kontroler mi sie pozniej przyda ? Chodzi tu o
dod. mozliwosc podlaczenia nagrywarki DVD. A jezeli bym bral kontroler to
raczej z raidem 0. Aha, jak mam zewnetrzny kontroler to ten z plyty musi byc
pewnie wylaczony czyli przydaloby sie cos na 4xhdd + 3xczytniki

--
lobo_at_space.pl
Epox8rda+ 1GB Dual Ch. XP1,7_at_XP2,8