Re: dwa kompy połaczone via modem

Autor: Big Jack (AwBnFpCxNnZe_at_tb2.hfhagb.cy)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 11:27:42 MET DST

  W wiadomości: bjui6v$l8p$1_at_news.onet.pl
 użytkownik *Paweł* <bez.fm_at_poczta.fm>
 napisał:

> Jak to "mają swoje numery" ?
> Czyli potrzebne jest urzadzenie do ich przydzielenie ! ?
> A bezpośrednio kablem sie da w kończu czy nie ? tak jak sie
> łączy dwie cieciówki.

Przyjąłem, że te komputery mają być podłączone do czynnej linii
telefonicznej, choćby i wewnętrznej - to nie ma znaczenia, a nie do
drutów mających je połączyć. Tak więc jeśli jest to czynna linia
telefoniczna, to oba końce mają swoje numery. Wtedy to będzie działać.
Sam kiedyś korzystałem z takich połączeń, na linii firmowej na dosyć
znacznej odległości. Bezpośrednio, bez udziału centrali to chyba się nie
da. Ja w każdym razie nie widzę takiej możliwości. Od tego są właśnie
karty sieciowe.
Big Jack

--
     //////