Re: Czy warto kupić LCD i dlaczego?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 10:18:33 MET DST

"Artur Czeczko" <art_at_eno.one.pl> wrote:

> Panel owszem nie jest najwyższych lotów, jest to jedna z
> najtańszych piętnastek (Philips 150S4), ale w każdym razie jest to
> dowód, że twierdzenie "LCD nie męczy wzroku" jest nieprawdziwe.

LCD nie meczy wzroku _tak_bardzo_ jak CRT, dzieki temu, ze LCD nie
"miga". Kiepski monitor czy panel na dodatek zle skonfigurowany (za
wysokai kontrast i jasnosc), slaba karta graficzna i nie problem i
zmecznie. Ja w pracy mam NEC FE700 calkiem przyzwoity, przed monitorem
spedzam 3-5 godzin i nie mam problemow z oczami.

> Zresztą nie istnieje chyba taki LCD, który męczy wzrok mniej, niż
> np. czytanie książek, a przecież wielu ludzi popsuło sobie
> wzrok właśnie na książkach.

Jak czytaja w ciemnosciach :>

--
Krzysiek Szczepanek