Re: podkrecanie-problem...

Autor: Andre (andrehull_at_poczta.fm)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 09:47:55 MET DST

> No to słabiutko ... Do O/C kupuje się raczej dobrą płytę.
> Mnożnik w Celeron'ach jest zablokowany, więc pozostaje
> jedynie ustawienie wyższej wartości FSB.

wtedy bylem jeszcze mlody i nie bardzo wiedzialem co to O/C :)

> Ale napięcie dla CPU możesz podnieść ?
> Bo bez tego ciężko będzie podkręcić.

pewnie tak ale nie wiem jak to zrobic.... mozesz mi podpowiedziec co nieco?

> Do tyle powinien pójść.

no i pewnie pojdzie ale nie wiem jak to osiagnac.... zapewne podniesieniem
napiecia pytanie tylko jak bo w dokumentacji nie wyczytalem nic na ten
temat......

pozdrawiam
Andre