Re: SDI a notebook

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 02:27:11 MET DST

ZDESPEROWANY wrote:

> no dobrze, ale mam pytanie czy to wystarczy by uruchomic SDI??? Instalator
> modemow domaga sie dostepnych portow COM i nie wykazuje na liscie zadnego,
> czy wtedy bedzie cokolwiek wykazywac?

nie wiem jak zachowuja sie windowsy; wskazuje tylko, ze odpowiedz
sklepikarzy, ze nie ma przejsciowki USB --> RS232 byla bledna;

natomiast rzeczywiscie postawienie w domu jakiegos komputera do
dzielenia lacza i podawania go do notebooka po jakims innym zlaczu to
sensowny pomysl, bo:
1) na allegro pelno teraz Compaq'ow klasy Pentium za 65PLN :D
2) na tym routerze linuxowym mozna bedzie lepiej zdefiniowac
zabezpieczenia sieci; tylko ze tego linuxa trzeba jeszcze ladnie
skonfigurowac; rozumiem, ze zaraz odezwa sie glosy, ze na windowsie
rowniez mozna dobrze komputer zabezpieczyc, ale na dobra sprawe nie
wiadomo jaka dziura w bezpieczenstwie wyjdzie na jaw w widnowsach; a
podpiecie po drodze maskarady linuxowej znacznie utrudni dostep do tego
windowsa;

pozdrawiam;
adas;