szukam wejscia/wyjscia w komputerze;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 13 Sep 2003 - 02:10:05 MET DST

czesc;

mam typowa plyte glowna AT bez USB;
2xRS232, LPT, PS/2, 2xIDE, FLOPPY, HDD_LED, POWER_LED, TURBO_LED;
z czego 2xRS232, LPT, 1xIDE jest zajete;

ale chcialbym jeszcze z tego komputera moc czyms sterowac;
zainstalowany tam bedzie jakis linux, wiec oprogramowanie z pewnoscia
jest do znalezienia;

interesuje mnie sterowanie jakims urzadzeniem /ktorego jeszcze nie mam/,
a ktorego zadanie bedzie polegalo na wlaczaniu oraz wylaczaniu doplywu
pradu do innego komputera /niestety ten inny komputer jest rowniez AT a
trzeba go co pewien czas wlaczac albo wylaczac/;

ktore z pozostalych w komputerze zlacz /jest jeszcze szyna PCI i ISA/
bedzie sie dalo najlatwiej przerobic na port wejscia/wyjscia ??

pozdrawiam;
adas;