Re: Windows = Shit

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 23:02:58 MET DST

Sin wrote:

> No to czego to wina?

A cos-tam masz naustawiane w Windowsach (nie napisales nawet w jakich),
albo w przegladarce (nie napisales w jakiej).

>wytlumaczcie a nie NTG to mi nic nie mowi grupy sa
> po to aby pomagac ludziom!!! A nie NTG!!!

Hierarchia grup jest po to, zeby zachowywac jaki-taki porzadek. Bo wez
pomysl, co by to bylo, jakby np. wymieszac zawartosc pl.comp.os.linux z
pl.rec.kuchnia, pl.pregierz i pl.soc.polityka? Ta grupa traktuje o
sprzecie, czyli jak sie czegos nie daje srubokretem, albo lutownica
ruszyc, to najprawdopodobniej jest to NTG. W twoim wypadku radzilbym
pojsc na jakas grupe windowsowa. Choc bez szklanej kuli to i im bedzie
ciezko ci pomoc.

--
Pozdrówka,
        Artur