Re: pamieciozerna mysz?

Autor: jturowicz_at_op.pl
Data: Fri 12 Sep 2003 - 21:46:16 MET DST

> Też mam taki problem z moją myszą tej firmy Jak włączę np  SOLID WORKSA
> wówczasm mysz wyraźnie zwalnia Jak na razie nic mi nie pomogło. Dodam że mam
> P41,5 512 DDR266 EPOX 4PEAD Radeon 9100 128 DDR. Co najśmieszniejsze mam
> dostęp do kompa ATHLON1,8 i 256 DDR a na dodatk myszę 4Techa i nic takiego
> tam nie ma miejsca. Myślę że to wina samej myszki a nie kompa

juz znalazlem przyczyne!
to drivery logitecha - wywalilem te ktore zainstalowalem, dodalem standardowe
z windowsa do myszki logitech i dziala wszystko jak trzeba.
W rejestrze tez mozna sie pobawic parametrami szybkosci ewentualnie i wszystko
gra - dziwne ze taka firma jak logitech ma zjeb$#@% drivery