podkrecanie-problem...

Autor: Andre (andrehull_at_poczta.fm)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 21:36:33 MET DST

witam!

dzis montowalem dodatkowy wentylator i tak jakos mnie naszlo zeby poczytac
ksiazeczke to plyty glownej... otoz wyczytalem w niej jak zmieniac zworkami
rozne roznosci- CPU host clock, bus clock, bus ratio.... wszystko fajnie ale
zmiany bus ratio zupelnie nic nie zmieniaja a reszta powoduje ze komp sie w
ogole nie podnosi (monitor sie nie wlacza). jedyne co moge zrobic to zmiany
w biosie ale tam mam tylko 3 mozliwosci ustawienia procka- 66x9.5, 75x9.5,
83x9.5 i to wszystko. ani spod biosa ani na plycie glownej nie moge nic
innego ustawic.... wiem ze moge podkrecic mojego celerona (633) do ok 950 bo
mi o tym w sklepie mowili przy zakupie zatem jak moge to zrobic? (sklep juz
nie istanieje :( )
plyta to soltek 65FV+ na via133.

pozdrawiam
Andre