nForce2 - instalacja sterów 2.45

Autor: OlO (plinski_at_polbox.com.no_spam)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 17:57:51 MET DST

Witam,
Nie mogę zainstalować sterów do nForce2 z instalatora
- po rozpakowaniu program instalacyjny po prostu
zamyka się bez żadnego komunikatu o błędzie.

Próbowałem różnych wersji (międzynarodowe, angielskie,
ze strony nVidii, modyfikowane) zawsze ten sam efekt.
Instalacja ręczna (kolejne sterowniki w pakiecie z plików
INF) kończy się kaszaną - niemożność ustawienia grafy,
itp. kwiatki.

Płyta Abit NF7-S v2.0, Athlon XP 1700+, Windows XP Prof PL
(z SP1 i bez). System jest całkowicie stabilny, poprzednie
sterowniki (2.03) zainstalowały się bez zająknięcia.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?

Pozdrawiam
OlO