Re: Komp po wlaczeniu piszczy 4 razy i to koniec

Autor: Tukan (tukan_at_garwolin.cjb.net)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 15:25:37 MET DST

"BeePee" <beeUSUNTOpee_at_BEZTEGOhoga.pl> wrote in message
> Co jest nie tak, jezeli zaraz po wlaczeniu kompa wydawane jest 1 dlusze
> piskniecie i 3 krotsze?? Monitor sie nie wlacza, tak jakby nie dochodzil
do
> niego sygnal z k. graf. Karta siadla czy co?
>
> Gdzie w ogole w sieci moge znalezc oznaczenia tych pikniec, gdy w kompie
> jest cos nie tak?
>

> --
> Pozdrawiam

Witam

Mialem identyczny objaw, gdy nie laczyla mi grafika.
Sprobuj ja wyjac i oczyscic styki, a jak to nic nie da to sprobuj z inna
karta.
Jesli inna karta (sprawna) bedzie zachowywac sie tak samo, wloz jakas
grafike na PCI i sprawdz czy dziala.
Jesli pojdzie, to znaczy, ze masz walnieta plyte glowna.

Pozdrawiam
Tukan