Re: ASROCK warto?

Autor: ToMeK (topiech_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 14:34:52 MET DST

> Chcę kupić płytę i gdzieś coś dobrego wyczytałem o płycie ASROCK na
> SIS736FX, nie wiem nawet czy nie na tej grupie. Mam pytanie czy ma ktoś tą
> płytę i czy warto ją kupić bo nie jest droga: ok 220zł i czy lepiej to czy
> ECSa na kt 400???

mam tego ASROCKa od 4 miesiecy i jestem bardzo
zadowolony, plyta bardzo stabilna, choc bios
w mojej plycie jest praktycznie pozbawiony
jakichkolwiek mozliwosci podkrecania - mi to jednak
w niczym nie przeszkadza, poprzednio mialem
ECS K7S5A i moim zdaniem ASROCK
jest zdecydowanie lepszym produktem - choc na ECSa
tez nie narzekalem. Komp wykorzystuje dosc ostro
do giercowania i do surfowania po necie, praktycznie
od momentu zmiany plyty komp chodzi non stop,
wylaczam go tylko jak podlaczam drugiego twardziela :-)

pozdrawiam
ToMeK