Re: asus p4p800 - pytanko

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 14:17:31 MET DST

W artykule news:bjs22p$ss7$1_at_news.onet.pl,
niejaki(a): Zhan z adresu <zhan_at_op.pl> napisał(a):

> witam,

Witam..

> czy plyta asusa p4p800 (deluxe) ma tak jak poprzednie asusy mozliwosc
> wybierania napedu, z ktorego bootowany jest system, poprzez
> wcisniecie klawiszy alt + f1?
> w ogole jakie macie wrazenia jesli chodzi o te plyte? mam teraz abita
> ic7 i nie wiem czy nie wymienic na p4p800 deluxe poniewaz brakuje mi
> paru funkcji, do ktorych przyzwyczailem sie kozystajac kilka lat z
> plyt asusa.

Póki co walczę z niestabilnością systemu na tej płytce.
Pamięci są ok, temperatura proca ok, soft, stery itd ok..
Niestety raz na dzień zdarza się zwiecha. Nie ma restartów, czy blue
screenów, ale totalna zawiecha. Nie działa wtedy mysz, nie działa klawa, nic
nie działa, nawet zegar w tray'u staje. Pozostaje tylko reset. Nie właśnie,
czy płyta nie jest walnięta. A było już kilka właśnie takich problemów z tą
płytą. Zresztą przejrzyj listę, na pewno znajdziesz.

--
Pozdrawiam,                           mailto:krisso75_at_o2.pl
KriSSo