Re: Duron - problem z core 1

Autor: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 12:38:10 MET DST

> Procesor ma w zasadzie jeden rdzeń. Core0 to jeden procesor, a core1 to
> drugi. Masz dwa procesory? Jeśli nie, to nie przejmuj się tym core1. I
> skąd wziąłeś to 2.5V?

2,5V wziąłem ze specyfikacji w PDF od AMD.
Poza tym jakiś program mi to zdiagnozował chyba AIDA32, że powinno być 2,5 a
jest 0,27V
Sandra też to chyba pokazuje, ale nie jestemm pewnien.
Mam płytę MSI, która "mówi" coś przy starcie, tak jest od nowości. Niestety
przez 3 lata nie udało mi się odszyfrować tej mowy, a zakładam, że to coś z
tym związane.
Zasilacz 250W z obudową Enlight 7233, bardzo dobrą zresztą.

Grzegorz