Re: 3 com a Intel

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 12:11:43 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek_at_nospam_pseinfo.pl> napisał w wiadomości

> TXM to karta zarządzalna, TX nie.

> Osobiście wolę Intele lub cokolwiek firmowego na Intelu. 3Comy niestety
> mają głupią właściwość, że gryzą się niekiedy z tunerem tv, kartą
> muzyczną itp.

nie tyle gryza co wymagaja osobnego przerwania (nie dzielonego) i jezeli tak
mozesz im dac to dzialaja swietnie ... ale Intele dzialaja nawet na
dzielonym przerwaniu (dlatego wlasnie uzywam Inteli bo wiem ze nie musze
uzerac sie z kartami w kompie)

poza tym nie widze wiekszych roznic (pewmne poza cena ..)

Slawek