Re: pamieciozerna mysz?

Autor: Jerzy Turowicz (jturowicz_at_WYTNIJTOop.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 10:45:46 MET DST

> no jezeli procesor jest obciazony jakas "pamieciozerna aplikacja" to czesem
> mysze reaguje z opoznieniem.
> raczej normalne.

ale bez przesady, nigdy wczensiej sie to nie dzialo na poprzedniej myszce (a4
tech radiowa z kulka). Boze co zrobic zeby to powstrzymac??? nikt z moich
znajomych takiego problemu takze nie ma.
Do plyty mam dolaczonego sledzia z usb 2.0 - czy moze tam ta mysz podpiac? czy
bedzie zauwazalna zmiana?

Nie wiem juz - moze zmienic czestotliwosc probkowania myszy - gdzie znajduje
sie ta opcja w win xp? szukalem w panelu sterowania, we wlasciwosciach
menedzera uzadzen i nic.

Tak wlasciwie to moze mam zle drivery? na stronie logitecha sa wprawdzie
drivery do logitech optical mouse, ale jak widze moja mysz to logitech pilot
plus - a do takiej nie ma sterownikow! :(

prosze poradzcie cos bo osiwieje