Re: Sb live 5.1 player - trzaski

Autor: Seba (seba_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 10:14:45 MET DST

Użytkownik "Wetxxx" <wetxxx_at_terramail.pl> napisał w wiadomości
> Posiadam live 5.1 player , na win xp, zainstalowanego mam fdshowa i xvida
> divx audio. Podczas odtwarzania filmow slyszalen sa trzaski i chwilowe
> zatrzymania filmu polaczone z takim dziwnym warczacym (niskim) dzwiekiem.
Co
> moze powodowac taka dziwna rzecz ? Probowlaem jzu niemal wszystkiego
> odinstalowlaem xvida i fdshowa, rozne wersje, stery do liva mam najnowsze
> orginalne tzn z marca 2003. Zauwazylem ze jak odinstaluje stery creativu i
> zostana windowsa trzaskow niema tylko wtedy nie da sie ogladac filmow w
ac3.
> Instalowalem kiedys stery jakies alternatywne ale lipnie dzilaly
zamienione
> byly kanaly itp.

Witam - około miesiąc temu zakupiłem nowego kompa. No i od samego początku
miałem dokładnie ten sam problem. Próbowałem wszystkiego - włącznie z
przekładaniem SB (podobno powinien być jako czwarty w kompie). I nic.
Cholera ale sie namęczyłem - myślałem że mnie szlag trafi. I prawie
zrezygnowałem - na szczęście znalazłem post (chyba) z tej grupy dt. tego
problemu.
Trzeba coś w rejestrze zmienić i pomaga. Nawet był link do programu który
sam zrobi to za Ciebie. Niestety w tej chwili nie mam pod ręką tego posta
(bo sobie go wydrukowałem i prawie w ramki oprawiłem). Jeżeli nie znajdziesz
to pisz do mnie to ci podeśle dokładne info.
To jest podobno "globalny" problem SB 5.1 i XP - tak przeczytałem w sieci.
Mam znajomych którzy oddawali kompa do reklamacji, instalowali inny system
(nie XP) z tego powodu (później sie o tym dowiedziałem).

Sebastian
scyzoryczek_at_interia.pl