Re: VIA kt600 a Nforce2 - ?

Autor: Alan (nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 01:45:57 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Rzuc ze okiem do archiwum, wlasnie skonczyl sie bardzo podobny watek a
bylo
> juz ich pare.
@

Przegladnalem i nadal mam metlik w glowie.

Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Wyznaje zasade iz lepiej kupic
przykladowo 512mb w 2 kostkach a nie jednej, by w razie czego costala druga
polowka.
Pomysl taki jest wrecz polecany przy plytach opartych na nforce2 z uwagi na
dual'a, a jak to sie ma w kt400a i 600?
Czy jesli jest wiecej kosci to czy czas dostepu i przepustowosc (wydajnosc)
maleje?