Długi start XP.

Autor: bart^o78 (bart078_at_tlen.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 23:41:27 MET DST

Witam wszystkich.

Posiadam komputer z WIN XP i mam mały problem z dość
długim startem systemu. Posiadam 1 dysk, cd-rom, nagrywarkę
i kieszeń na dysk która jest pusta. Poniżej podaję jak to jest
podłączone.

IDE 1 - HDD i CD-ROM
IDE 2 - KIESZEŃ (pusta) i NAGRYWARKA

Problem polega na tym, że w momencie kiedy kieszeń jest pusta
XP bardzo długo wyszukuje w niej dysku (dioda się pali) co znacznie
spowalnia start systemu. Jeżeli jednak zainstaluję w kieszeni jakikolwiek
dysk system startuje bardzo szybko bez zbędnego wykrywania sprzętu
a w tym wypadku dysku. Co mam zrobić żeby z pustą kieszenią system
startował szybko i sprawnie? Podkreślam z pustą kieszenią!

Za pomoc z góry dzięki.

Pozdrawiam
Mariusz