Re: Problem z biosem (A7V)

Autor: Michal Kawecki (k_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 00:49:30 MET DST

Łukasz Ledóchowski <lukaszekled_at_wp.pl> wrote:
> memphis dnia 2003-09-11 stwierdził(-a):

> Wyjmij bios i zupdatuj albo programatorem albo idź do kogoś kto ma ten
> sam układ na płycie i u niego zupdatuj(w czasie pracy wymień biosy i
> zupdatuj)

Dokładnie - oba sposoby ćwiczyłem i działały. Z własnego doświadczenia
doradzę jeszcze bezwzględne zerowanie CMOS-u zworką przed i PO
flashowaniu. No i oczywiście załadowanie domyślnych ustawień do BIOS-u
PRZED i po flashowaniu. Zapewne ktoś napisze, że to zbędny nadmiar
ostrożności, ale kiedyś którejś z tych czynności nie wykonałem i
skończyło się na programatorze...

M.