Kamerka sieciowa PLANET

Autor: Zidamian (kapucink_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 12 Sep 2003 - 00:18:05 MET DST

Witam wszystkich :)
Mam na jakis czas mozliwosc przetestowania kamery internetowej - sieciowej
PLANET ICA-100W
Mozna się do niej "dostać" z sieci w momencie kiedy nada się jej stały IP.
No i własnie tu jest pies pogrzebany. Korzystam ze stalego dostepu do
internetu przez TV kablowš. Mam kompa, ktory sluzy jako brama dostepowa dla
malej sieci wewnetrznej. Kamerka jest wpieta w ta siec wewnetrzna. To ten
komp "dostaje" publiczny IP i do niego mozna sie dostac z zewnatrz wstukujac
ten IP. Moje pytanie: Czy da sie zorganizowac jakoœ przekierowanie na tym
kompie w ten sposób, aby np. wybierajšc z zewnštrz numer ip z jakimœ
wybranym portem np:: XXX.XX.XX.X:81 komp ten przekierowywał nas do kamery,
która jest wewnštrz sieci lokalnej z adresem lokalnym np: 192.168.0.20 ?

pzdr
Zidamian