Re: chieftec HPC-360-302-DF

Autor: Summit (Feanore_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 23:14:45 MET DST

Użytkownik "Andy" <nospam.dee_loc_at_lycos.nl> napisał w wiadomości
> zakupilem dzisiaj takowy zasilacz. wszystko super, ale nie wem o co chodzi
> napieciem VCC. powinno byc 5 V, mam 5.02, wiec teoretycznie jest O.K.
jednak
> raz na jakies 30-40 minut wzrasta na ulamek sekundy do 6V lub spada do 4.
> co chodzi?
>
> andy

Ogólnie chieftece są dobrymi zasilaczami, więc coś takiego nie powinno
występować. Być może masz duże wachania w sieci elektrycznej, chociaż
kondensatory w zasilaczu i na płycie są właśnie po to żeby stabilizowac
wszelkie skoki. A jak na innych zasiłkach? Też masz takie skoki czy tylko na
tym chieftecu?