Problem z dyskiem (?)

Autor: Al (usr2_at_gazeta.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 23:24:14 MET DST

Witam.
Moze ktos sie zetknal z dziwnymi objawami pracy
dysku Barracuda 7/80 GB.
Jest on podpiety jako master na tasmie razem z
Barracuda 120 GB do pierwszego kontrolera na
ECS-ie K7S5A. Przez pol roku dyski pracowaly
bez zastrzezen. Od kilku dni mam problemy z
uruchamianiem komputera.
Najpierw 80-tka zaczeta sporadycznie wydawac
dziwne odglosy - cos w rodzaju rzezenia o wysokim
tonie i to podczas normalnej pracy.
Od dwoch dni na dziesiec prob zalaczenia
komputera, udaje sie jedna, a w pozostalych BIOS
nie wykrywa obu! dyskow na pierwszym kanale.
W koncu, gdy zalapie, uruchamia W2K z trudem, tj.
bardzo wolno, ale gdy juz wystartuje, pracuje
normalnie.
Nie wiem, co walnelo - dysk, kontroler na plycie,
a moze jeszcze cos innego.
Licze, ze ktos podratuje sensowna rada.
Pozdrawiam.
Alek