Re: problem z Ge Force 3 Ti 200/450

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 22:08:42 MET DST

"Mocniak" <mocniak_at_tlen.pl> wrote:

> czy naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc? Naprawdę mi na tym
> zależy....

To sam kombinuj, na odpowiedz powinno sie cierpliwie czekac nawet kilka
dni, a Ty marudzisz po kilku godzinach, to nie irc tylko usnet.

Jesli karta nie jest uszkodzona fizycznie i nie ma konfliktow to NTG :P
Przetestuj na roznych wersjach sterownikow, ewentualnie zainstaluj od
nowa system opracyjny. Wyjmij tez wszystkie inne karty ze slotow PCI.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"