Re: Jak podkrecic mysz

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 20:38:59 MET DST

Użytkownik "Pan Jabu" <pan_jabu_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Kupilem sobie nowa mysze (A4tech OptoRadio 315). Jak na moj gust (tj. w
> porownaniu do starej) chodzi za wolno (pomino podkrecenia suwaka predkości
na
> maxa). Czy jest jakis sposob (wpis do rejestru?) na wycisniecie z niej
wiecej
> niz fabryka dala? Dzieki za wszelkie sugestie.
>
> Pzdr.,
> --
> /-/ Pan Jabu
nie wiem jak w tym modelu , ale w innych modelach A4 Tech tez zdarzalo mi
sie miec ten problem i dawalo sie podkrecic
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Mouse
i tutaj kombinujesz z parametrami
MouseSensivity
MouseSpeed

i sprawdzasz jakie ustawienie Ci odpowiada. Uwaga, aby ustawienie sie
uaktywnilo wymagany jest restart komputera.

Robert P.