Re: Dobre 19" CRT - czy taki monitor mozna jeszcze dostac...

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 19:35:31 MET DST

zgreg <zgreg_at_op.pl> wrote:
> Lukasz Goralczyk wrote:
[ciach]

> 2.5 tys zl, to niska cena? Zdajesz sobie sprawe, ze pow. tej sumy, jesli
> odrzucilem EIZO, to w zasadzie nic nie pozostaje?

Hmmm... Hitachi (mam jakis tanszy model - bardzo dobry), Iiyama, Radius,
Sony - wystarczy popatrzec na modele z wyzszych polek a takie trudno znalezc
w zwyklym sklepie. Obejzyj sie jeszcze za Hitachi i innymi mniej znanymi
(spotykanymi) markami. Na pl.(...).grafika beda wiedziec lepiej.
Za te pieniadze chcesz miec monitor dobry pod kazdym wzgledem, to jest
trudne.

> Skad taka przeslanka? Rozumiem, ze miales okazje widziec co najmniej
> kilka egzemplarzy?

Nie mialem okazji widziec tych najlepszych, ale moja intuicja techniczna
podpowiada mi ze koszt technologiczny idealnego obrazu jest niezwykle
wysoki. Im rosnie rozdzielczosc tym precyzyjniejsze i dokladniejsze elementy
musza byc montowane w monitorze aby uzyskac dokladny obraz. Jest pewna
granica technologiczna ktorej przy normalnych srodkach nie da sie
przekroczyc.
Moze nie powinienes tak bardzo zwracac uwagi na zbieznosc, moze potrzebny
jest kompromis w ktoryms miejscu...

> Czytalem niepochlebne opinie nt. serwisu SONY - odpadlo wiec w przedbiegach.

Ano racja, wikszosc co znalazlem to negatywne opinie. Ale monitory dobre...

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku