Partycje or HDD or maybe Linux?

Autor: Sin (seen3_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 18:29:45 MET DST

Mam wielkiego problema. Moj HDD to WD 80GB i na początku mialem na nim 2
partycje "C:" i "D:". Potem wpadłem na genialny pomysł aby zainstalować
sobie Linux'a. Więc podzielilem mój dysk na "C:" "D:" "SWAP" "Ext3". Linux
się zainstalował i na początku odpalania kompa włączało się menu Linuxowskie
i był do wyboru Linux i DOS. Zrezygnowałem z Linuxa bo ta wersja mi się nie
podobała. Zrobilem sobie format C: bo Win98 się zaśmieciło itp. Teraz chce
usunąc partycje Linuxowe które nadal istnieją. Ale gdy wchodzę do Partition
Magic to wyświetla mi się Error i program się wyłącza. Gdy wchodzę do
Fdisk'a to pyta czy włączyć obsługę dużych dysków więc ją wlączam i kaput.
Zawiesza sie tak jakby czarny ekran i nic. Jak odzyskać miesce z lunuxowych
partycji?