Re: Opłaca sie inwestować w sockiet A ?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 16:44:02 MET DST

Flashi wrote:
> Co to znaczy podobno ? Czy slyszales to od kogos kto ma plyte na
> nforce2 ? Bo ja co jakis czas czytam tutaj ze nie jest rozowo ... ale
> zupelnie tego nie rozumiem ... jakos moja dziala super poza jednym
> zwrotem reklamacyjnym nie z jej winy :)

u mnie jest rozowo:), ale tak serio to nie ma sensu mowic 'bo qmpel wujka
znajomego klienta szwagra dziadka jego znajomego mial problem...', otwarcie
powiedziec - nie dziala to to i to, to chodzi za wolno, otwarcie opisac
przypadek - moze da sie pomoc a nie rozpowszechniac opinie 'wiem ze nforce
jest zly wiec sam go nie uzywam i nie znam'

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl