karta ATI i czarno-biały obraz na wyjściu TV

Autor: Radek (radek_ran_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 16:47:45 MET DST

Witam
Mam Hercules Ati Radeon 8500LE, catalyst 3.7,
W2K SP4/ WinXP SP1.
Połączenie z telewizorem (6-letni duży grundig, posiada 2 x euro, 1 x
S-video)
za pomocą kabla S-video (z obu stron 4 pinowe końcówki).
I obraz na TV jest czarno-biały niestety.

Wiem, ze pytanie to przewijało się już wiele razy na grupie,
ale dotyczyło połączenia s-video -> euro, a ja mam tu bezpośrednie
połączenie z kartą i tv poprzez kabelek s-video.
Proszę o pomoc grupowiczów.

Radek