Re: Rece opadaja, pomocy !

Autor: S (saszapNO_at_SPAMtlen.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 15:16:06 MET DST

>i po zlozeniu okazuje sie ze nie moge zainstalowac
> windowsa XP, wyskakuja bledy typu ze nie mozna skopiowac pliku, albo ze
> dysk jest uszkodzony i niemozliwa jest dalsza instalacja, albo po
> zainstalowaniu co graniczy z cudem nie odpala sie XP - odpalil sie tylko
> raz na poczatku, a pozniej sie restartuje, nie wiem co jest nie tak, RAM

witka

Miałem podobnie - płyta nówka ze sklepu i nie instaluje sie winda, tzn
czasem nawet i sie zainstalowała ale po starcie same błędy itp, z tym że
to był win98 jeszcze. Sprawdziłem wszystko - postawiłem na płytę -
zawiozłem do serwisu - na drugi dzień że mam odebrać . .. . nową. No i
wymienili mi na nową zupełnie i bez problemu juz było ale tylko na 1.5
roku. pozniej znów powtórka z historii, tylę że był już XP i jak
zainstalowałem XP znów spoko poszło a 98'ek juz nie ruszał - ale przy
kolejnej instalce XP znów problemy(po około 6 miechach). jakos sie
zainstalował , jakoś działał ale 3 miechy temu płyta padła zupełnie,
podczas pracy w windzie sie wszystko wyłączyło i już nie wstało.
Była to płytka MSI6199 na jeszce gównianym czipie VIA

Pozdro i życze rozwiązania problemu