Re: UPS-y

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 22:10:56 MET DST

> jakiś
>
> "bardzo fachowa literutra" - gratulacje.

thx, słuchaj: jeżeli tać cie na pisam typu Chip; Enter; etc to Ci
zazdroszcze- mnie nie stać (moich rodziców:), dlatego kupują mi KŚ a to, żę
jest to "pismo dla początkujących" to nie moja wina- ja to kupuje tylko dla
działów "dla ambitnych", "magazyn", "nowości", od kasu do czau test sprzętu
(ostanio dali dupy z testem kart grafiki...). tyle na temat Kś- narazie mi
ta gazeta wystarcza, co będzie potem nie wiem

--
Pozrdawiam, marcus075
www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie