Problem z AGP 4x

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 14:56:35 MET DST

Witam.

Mam ABIT KT7A RAID i GeForce 3 Ti200, WinXP Home. Jeśli ustawię w BIOS-ie
AGP x4, to mam błędy grafiki (3D Mark, gry). Podobnie było, jak wcześniej
miałem GeForce 2 MX400 (nie pamiętam dokładnie czy to jakiś PowerColor czy
coś w tym guście), oraz jak miałem Windows 98SE. Przy AGP x2 grafika działa
bez zarzutu. Bios MB aktualizowałem. VIA 4in1 instalowałem (jakieś pół roku
temu albo więcej). Co to może być?

Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: