Re: problem z Ge Force 3 Ti 200/450

Autor: Mocniak (mocniak_at_tlen.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 14:31:05 MET DST

> Zasilacz za słaby? Lub przegrzewajacy sie chipset na karcie.

na pewno się nie przegrzewa bo próbowałem nawet ze zmniejszoną
częstotliwośćią zegara. Karta jest nowiutka... Tzn mniej więcej ten sam
problem miałem na starym ge force 2 mx po zainstalowaniu detonatorów 4x.xx.
Kiedy na karcie przywróciłem stery do domyślnych już się nic nie wieszało.
Tyle że windows nie wykrywa dobrze nowej karty... tzn nie ma dla niej sterów

Pozdrawiam
Karol Mocniak
www.mocniak.website.pl