Re: Co sadzicie o Laptopach firmy GATEWAY ?

Autor: Strebor (strebor_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 14:26:25 MET DST

Użytkownik "yahu" <yahu_at_NO_SPA_M.astercity.net> napisał w wiadomości
> Dostalem oefrte z tymi notebookami, ale szczerze mowiac nie slyszalem o
nich
> :-\
>
> Jak jest z ich jakoscia/trwaloscia/etc.

Cóż generalnie jestem przeciwnikiem wszystkich ekstremistów co to tylko
markowe, górna półka, itp.
Ale nie w tym przypadku, znam osobiscie 2 przypadki gdzie laptopy wynalazki
okazały sie niewypałem (czeste awarie), a z racji tego że mój dobry kolega
handluje laptopami to widziałem będąc z nim na giełdzie wielu poszukiwaczy
pomocy z wynalazkami, pozatym dostanie jakich kolwiek czesci dodatkow na
rynku wtornym graniczy z cudem. W przypadku laptopów należy się jednak
trzymać sprawdzonych w tej branży marek: Toshiba, Dell, Compaq, IBM, Fujitsu
Siemens, sa jednak znacznie mniej awaryjne, a i akcesoriów na rynku wtórnym
jest sporo.
Generalnie z "niefirmowymi" laptopami jest tak że jak sie trafi, masz fart
jest ok, ale czesto niemasz farta :(

Pozdrawiam
Strebor