Problem z ecs k7vza

Autor: Daniel (djasion_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 13:16:31 MET DST

Mam ecs k7vza i następujący problem. Komputer nis chce mi się włanczać, a
dokładniej kiedy przyciskam przyciska zasialania to nic się nie dzieje
(przeważnie). Dopiero po ustawicznym naciskaniu tegoż przycisku przez jakieś
pięć minut komputer się włancza. Pewien jestem że przełącznik jest dobry, jak i
równiez tego że dochodzi do niego napięcie, zresztąna płycie świeci się zielona
dioda przy bankach pamięci SDRAM. Co się dzieje. Nadmienię jeszcze, że dgy już
uda mi się odpalić kompa to działa bez zastrzeżeń.