AB S.A. serwis olewa klienta!

Autor: Fblaster (fblaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 11:20:06 MET DST

Mam pytanie do grupowiczów związane z funkcjonowaniem w/w firmy. Mój problem
dotyczy reklamacji.
W miesiącu sierpniu wysłałem 2 dyski twarde Fujitsu które leżą w centralnym
serwisie 3 tygodnie. Pracownik, sekcji obsługi klienta z którym rozmawiałem
w zeszłym tygodniu zapewniał mnie że paczka będzie wysłana w zeszły piątek
lub w poniedziałek, niestety minął wtorek i środa a ja nadal nic nie
otrzymałem.
W tym czasie ja zmuszony zostałem (przez moich klientów czekających już
miesiąc - dbając o swoje dobre imię - do zafundowania 2 klientom dysków
twardych).
Zaopatrywałem się w AB S.A. przez 3 lata. Poza jednym przypadkiem nie miałem
problemów, od 2 lat nic u nich nie kupuję. Moje reklamacje dotychczas
załatwiali właściwie i dość szybko - stąd moje zaniepokojenie tą sytuacją.
Może ktoś zna nr telefonu osoby, która w w/w może "coś" zrobić. W ich
serwisie internetowycm umieszczony jest tylko nr telefonu do zastępcy
kierownika serwisu (i nie odpowiada). Do pracowników sekcji obsługi klienta
nie chcę telefonować bo zostałem okłamany. Nie odpowiadają oni także na
pocztę elektroniczną.
Kto może mi pomóc - poza prawnikiem oczywiście.

Pozdrawiam