LCD Eizo L557 czy Iiyama AS 4332 UT.?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 11 Sep 2003 - 09:37:04 MET DST

Czy ktos ma, lub mial do czynienia z powyzszymi modelami 17 cali, czy moze cos
poradzic?Mam zamiar kupic ktorys z tych modeli, Eizo matryca TN,Iiyama ponoc
MVA nowa,nie mam mozliwosci obejrzenia przed zakupem, wiec kazda uwaga bylaby
mile widziana.Jeli nie te, to moze Samsung 171P? Zastosowanie, to glownie
internet, word, zadne gry, filmy itp. Wazne, jak wyglada strona, tekst w
nizszych rozdzielczosciach niz natywna, czy litery sie nie rozmazuja, jesli
patrzy sie nie idealnie na wprost?Ciekawe, czy mozna gdzies w-wie to obejrzec?
Pozdrawiam.