Re: Myszka z kółkiem

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 06:47:42 MET DST

"Wiktor S." wrote:

> Yyy... nie kumam. Gdy trzymasz myszkę nad tematami, przewijają się tematy.
> Gdy nad tekstem - przewija się tekst. Przynajmniej w OE 6, Win98SE.

Zauważyłem, że zależy to od DRV (kiedyś DRV do było TG, ale ostatnio...).
Jeżeli do mojej myszy Logitech zastosuję:
a) DRV wbudowane w Win2K/XP lub MouseWare w wersji >=9.42, to kółko będzie
przewijać tylko AKTYWNĄ część AKTYWNEGO okna ;-(
b) MouseWare <=9.41, to przewijane będzie okno (lub część okna), nad którą
znajduje się kursor wraz z AUTOMATYCZNYM zakywowaniem okna (ale nie części
okna!)

Nawet dostałem odpowiedź Logitecha, na pismo o powód zmiany od 9.42:
odpisali, że spowodowane to było ujednoliceniem działania "kółka" przed,
jak i po zainstalowaniu MouseWare (ich zdaniem MouseWare musi być
"przeźroczyste" ;-(((

P.S. Kółko w Logitechach obsługuje EM_EXEC.EXE...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|