Odp: monitorek do 900 zl!

Autor: MortMW (mortmw_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 23:12:35 MET DST

Użytkownik Kamil <dedkam_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjo36k$n4l$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Mam prosbe o doradzenie mi jaki wybrac monitorek 19'' w cenie max.
900zl.
> Nie mam pojecia co jest teraz najlepsze. Z gory dziekuje. pozdrawiam

Ja wybrałem NECa FE791sb...
Kupiłem go za 870zł i jest to według mnie jeden z lepszych modeli wśród
17"...
Obraz - żyleta, świetne parametry.
Polecam.
Z tego, co się orientuję, z ciut tańszych pozycji wyróżnia się także LG
700P, ale jednak nie umywa się do w/w.
Oprócz tego w moim regionie są pewne problemy z egzekwowaniem gwarancji
przez LG...
Dzieją się tu cyrki...
Ja radzę zakup Neca, a Tobie życzę... szczęśliwego wyboru.
Pozdrawiam,
mortmw