Re: Zasilacz Chieftec...problem.

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 22:54:16 MET DST

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Mialem taki sam objaw (tyle ze na starym zasilaczu tez troche bzyczalo, ale
napewno mniej) przy tym samaym zasilaczy i olalem go... Niestety po jakims
czasie padla mi plyta Abita mysle ze to przez to ze wlasnie ten zasilacz
strasznie sial... Dopiero wymiana na nowy zasilem od Chiefteca pomogla ...
oczywiscie po reklamacji plyty wczesniej :) W serwisie potwierdzili walniety
zasilacz.

> czy zamiast godziny zastanawiania sie nad tym od czego to moze byc
dorobiles
> jakies uziemienie zeby to sprawdzic ???

Ja probowalem ale to nic nie dalo w moim przypadku.

> Poza tym o jakich glosnikach rozmawiamy ?? Czy to jakies komputerowe czy
> inne ??? Kiedy wystepuje to "bzyczenie" ???

U mnie caly czas wystepowalo, chociaz na poczatku mijalo mu te bzyczenie, az
sie karta muzyczna skopala calkowicie...