Re: samsung 755 DFX 17 vs 753s 17

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 22:54:32 MET DST

Użytkownik "AS" <spectrometr_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę o opinie na teamat monitorów z tytulu?
>
> Pozdrawiam

mam 755DF od prawie 3 lat (nie DFX - troche starszy model, ale prawie
identyczny) i jestem bardzo zadowlony ostrosc (w rogach tez) bez zarzutu,
geometria rowniez bez zarzutu. Minimalne pompowanie wystepuje, ale
uwidacznia sie tylko przy uzyciu programu testowego. Ogolnie polecam.
Moim zdaniem warto dolozyc do modelu z 5 na koncu (lepsze odswiezanie),
obecnie roznica w cenie jest niewielka.

Robert P.