Re: Chłodzenie wodne [było: Składacz zawodowiec, czyli co oni, k., wiedzą o składaniu?]

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz_at_spam.trap.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 19:43:01 MET DST

Mariusz Jędrzejec [mr.] <mjedrz_at_polbox.com.usun.to> wrote:
> ten sam efekt dzięki włączeniu do obiegu starej/nowej nagrzewnicy do
> kuchenek gazowych (lub innego tego rodzaju sprzętu) - zasada jest ta sama
> (jak najskuteczniej wymienić energię pomiędzy nośnikiem a otoczeniem) tylko
> kierunek odwrotny.

Znacznie praktyczniejsza jest nagrzewnica powietrza z samochodu :))
Wymienniki ciepla z kuchenki gazowej sa dosc duze...
A jesli chodzi o chlodznie wodne - mozna kupic gotowe obudowy (bodajrze firmy
coolance) z chlodzniem wodnym - bloki na procesor i dyski, pompka, wymiennik
ciepla zamontowany na gorze obudowy. Wyglada ladnie (znacznie ladniej niz pc
"ozdobiony" pleksiglasowym oknem i niebieska jarzeniowka) i jest niestety
dosc drogie - ale i tak bym sie skusil, tylko ze niemialem okazji "osluchac"
takiej obudowy - a na kota w worku forsy wykladal nie bede.
W tej chwili mysli o nico praktyczniejszym podejsciu: mysz i klawiatura bezprzewodowa,
dobrej jakosci przedluzacz do monitora i komputer np. w kuchni a ja w pokoju,
CDrom zewnetrzny na USB :)))

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac