Re: [NTG chyba] Gdzie w Wawie naprawią glosniki Creative 5.1

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 18:55:09 MET DST

> nic nie piszesz co im dolega
> czy slon na nich usiadl, auto przejechalo, wylal sie kwas , podlaczyles do
> 220V wtyczki audio czy co sie stalo...
> to zalezy, czy potrzebujesz elektronika do wzmacniacza, stolarza do
obudowy
> czy konserwatora zabytkow...

Bez przesady. Gdyby słoń na nich usiadł to bym ich raczej nie naprawiał :|.
Problem polega na tym, że jeden kanał przestaje grać. Raz gra raz nie,
zwykle wtedy gdy daję trochę więcej mocy, ale nie zawsze. Wydaje tylko
cichy, przytłumiony dźwięk. Uprzedzam odpowiedź, że głośnik satelitarny
walnięty - próbowałem na to miejsce podłączać inne. Wg mnie wzmacniacz jest
uszkodzony, może jakiś kondensatorek czy cóś. Tak więc potrzebuję
zdecydowanie elektronika. Znasz jakiegoś fachmena?
Pozdro