Re: tuner tv

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 18:32:15 MET DST

Marco wrote:
> Użytkownik "macminer" <macminer-junkout_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> wiedziałem, że skończy się takimi argumentami :-)))

Czytam prasę komputerową od początku lat 90-tych. O ile na początku w
Bajtku, Komputerze i Enterze (w takiej kolejności pod względem wartości)
pracowali entuzjaści i mnóstwo było rzeczowej i kompetentnej treści, to
z roku na rok coraz bardziej liczy się kasa, a poziom opada. A w Chipowe
testy hardware to już szczególnie nie należy wierzyć. W najgorszym razie
są to zamaskowane teksty sponsorowane, w najlepszym razie są "tylko"
niekompetentne.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com