Re: LCD Acer...

Autor: zbylu (zbylu_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 17:08:08 MET DST

Tomasz Jurgielewicz wrote:

> Nieeee, no bez przesady.... odrobinę realizmu...
>
> Proponuję postawić koło siebie dobry LCD, np NEC'a lub Iiyam'ę i
> Beline'ę czy inny "tani" i popatrzeć. Nie trzeba być fachowcem żeby
> zauważyć różnice.

Roznice ? W czym ? W wykonaniu obudowy na przyklad ?
Mam w pracy obok siebie LG, Iiyame oraz Belinee. Szczerze mowiac jest
roznica w
"swieceniu" pomiedzy Iiyama a LG (na korzysc tego pierwszego) ale to ze
wzgledu
na klasy monitorow - Iiyama to 17" za blisko 3000zl a LG 15" za 1300 (inna
technologia
paneli i klasa).
Ale obok tez jest Belinea i powiem szczerze ze wiekszej roznicy w stosunku
do
Iiyamy nie widzialem. Moge dodac, ze czas reacji jest nawet lepszy u
Belinei.

--
Pozdrawiam !
Zbylu