Re: p2p

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 16:34:23 MET DST

Użytkownik "Marta" napisał:

> czy jest jakaś mozliwość by odblokować sciaganie przez p2p
> Pytam się, bo u mnie w sieci admin blokuje to czasem.

Obowiązkiem każdego admina jest zablokowanie wszystkiego co może stanowić
potencjalne zagrożenie dla sieci. Jeżeli dowiesz się, jakiego portu
potrzebuje twój program, to poproś go - może ci odblokuje. Musisz tylko
sprawdzić w dokumentacji do programu, bo prawie każdy soft typu Peer2Peer
korzysta z innych portów.

Niektóre programy działają na tych samych portach co SMTP (port 25) i POP3
(port 110), więc jeżeli korzystacie z poczty na POP3/SMTP, to nie powinno
być żadnych problemów. Taką umiejętność ma chyba Kazaa Lite.

--
Pozdrawiam,
Sniper