Re: samsung 755 DFX 17 vs 753s 17

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 15:59:51 MET DST

> Bardzo proszę o opinie na teamat monitorów z tytulu?

na 755FDX pracuje codziennie min 8 godz do prawie 2 lat.. bardzo dobry
monit.. naprawdę chyba w tej cenie nic lepszego nie można kupić.. plamka
0.20 daje świetny obraz, ostry na całej powierzchni, dobrze kontrastowy,
żadnych problemow z geometrią - naprawdę nie ma się do czego przyczepić

753DFX kupowałem ostatnio szwagierce i po testach tez mogę powiedzieć że
monit pierwsza klasa (jak za tą cenę oczywiście).. ale maksymalna
rozdzielczość w której można sensownie pracować to 1024x768.. 1152x864 też
pewnie obleci (choć nie wiem jakie jest max. odświeżanie w tej
rozdzielczości) ale w 1280x1024_at_65Hz to porażka - szkoda oczu.

konkluzja - obydwa monitory są jak dla mnie najlepszą propozycją w swojej
klasie cenowej.. jeśli przewidujesz pracę w wyższych rozdzielczościach niż
1024x768 to bierz 755DFX.. (ja osobiście uważam że na 17" monitorze
1024x768 to najbardziej komfortowa rozdzielczość.. więcej można ustawić
tylko w szczególnych przypadkach - np. jakieś bardzo rozbudowane programy
graficzne/muzyczne z dużą ilością okienek narzędziowych)

PZDR
Shaman