licencja na win XP z peceta

Autor: Rafal Strzalinski (nospam_nablaone_at_o2.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 14:51:38 MET DST

Mam pytanie. Chcialbym z nowego komputera odkleic nalepke z windosowa
licencja, co by ja pozniej sprzedac. Jak to zrobic? Bo z tego co widze
to ona zabezpieczona jest przed ta czynnoscia. Windows jest mi zbedny.
Tak sie zastanawiam, czy warto sie wogole w to bawic. Byc moze nie bede
mogl znalezc chetnego na zakup takiej licencji.

--
Pozdrawiam - Rafal "nabla" Strzalinski
http://nabla.prv.pl